27 apr. 2010

Ateljen!

Ok, man behöver lite fantasi, en livlig sådan, för att kunna se hur det kommer kunna bli här inne med vita väggar, hyllor och hrm, riktigt golv. Än så länge är det spånplatta på golvet, oisolerat och omålat. Mannen fick ju ett ryck för någon månad sedan och tyckte att vi skulle göra iordning ateljen men JAG hejdade HONOM och sa att det funkar bra nu ändå, vi gör huset klart först!
Men nu är allt pyssel uppburet iaf, och några hyllor är det ju också uppsatta, men låååååångt ifrån den hyllvägg som sedan ska byggas längs långsidan. Men jag är glad ändå, allt är på ett och samma ställe, nu ska jag bara försöka få lite mer ordning så ska det nog funka riktigt bra även om det inte ser så vackert ut!

Har lite nya smycken som ska sättas ut i butiken, ska fota imorgon!
Imorgon ska ni få se vad jag gör av de små keramikskyltarna jag knåpade med förut!
Kram på er alla!/Tess

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas att du mår bra. Tycker det ser jättemysigt ut i din ateljé även fast väggar och golv inte är färdiga. Har inte hunnit fixa färdigt i min lilla pysselhörna. Längtar efter ett alldeles eget rum. Det kommer väl så småning om bli klart, annars får jag väl vänta tills nåt barn flyttar hemifrån(hemska tanke). Ha det så jätte,jättebra Kram Aydan

    SvaraRadera
  2. Där kommer bli helt underbart! Blir inte så lite avis - och inspirerad att fixa till mitt eget, högst minimala, pysselrum i stugan. Hmm, det slår mig att vi ju ska hyra släpkärra och köra ved från pappa i helgen... Då skulle vi ju kunna få med oss en bänksskiva ut också... Det tål att tänkas på :) Ha en underbar onsdag!

    SvaraRadera
  3. Men så härligt med en egen ateljé, det kommer bli jätte fint, jag kan verkligen se det för mitt inre öga! Där kommer du trivas min vän. Så duktig du är som varit ute och sprungit, jag skulle nog också nästan dö om jag gjordet det.). HEJA!
    Kram på dig!
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Nämen hej. Så mycket fint du gör. Kul att få se din atelje, den är ju jättemysig redan nu.

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!