4 feb. 2010

Tack!


Men titta vad jag hittade i min skräppost!

Hade ju fotat denna bild i skymningsljus så färgerna blev lite blå och skumma.

Men duktiga fotografen Randi Måhl http://rostistel.blogspot.com/ har redigerat den åt mig, titta så fint det blev! Tack snälla duktiga du, vad glad jag blev!

Tack alla andra för fina, snälla, rara kommentarer! Blir lika glad varje gång!

Har haft hektiska dagar och inte hunnit uppdatera här på bloggen men som sagt så ska det fotas på lördag morgon så efter det hoppas jag att jag har nytt att visa och lägga ut i butiken med för den delen! Kram kram kraaaaaaaaaam på er!/Tess

1 kommentar:

  1. Stressa inte i hjäl dig, snälla du! På något gott hinner man alltid vänta...

    En stoor kraaam till dig likaså!!!

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!