3 maj 2010

Favoriterna!

I helgen har de sista spåren av vinterkläder rensats ut och då även alla vinter stövlar! Fram kom somriga tygskor och crocs åt barnen! Passade på att fotografera mina favorit skor med mobilen!


Ser nästan orange ut på bilden men är röda :-)


Har läst någongång att vuxna kvinnor inte ska ha röda skor, hihi, då är jag väl inte vuxen än då! Dessa har fått hänga med till både klänning och jeans!


Glamorama!


Och ett par som passar till det mesta!


Hoppas på bra tillfällen att få skutta runt i dessa i sommar då jag som så många andra är totalt, handlöst förälskad i skor! Och väskor!
Tillfällena att strutta i högklackat är dock inte vad de varit med bygge och boende på landet, mest blir det ballerina skor av olika slag till jobbet och hemma...fotriktiga, (spiksäkra!!!!) skor som skulle få vilken fashonista som helst att skrika av fasa!

Kram på er allihop!/ Tess

3 kommentarer:

  1. Vi delar samma passion där, äntligen vårvärme.
    Ha det så bra min vän Lena

    SvaraRadera
  2. Jag bara ääälskar dina skor, så snygga. Jag är helt förälskad i högklackat, har det jämt. Är en riktig nipper tippa:). Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Snygga skor kan man aldrig få för mycket av!

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!