20 nov. 2009

Hej hej! Sista dagen i veckan! Har varit sååååå trött den här veckan! Måste vara mörkret. Funderar på om man skulle köpa ginseng eller liknande, det här håller inte! Dricker så mycket kaffe nu att jag kommer vara som en urvriden, torr trasa snart! Skulle väl egentligen dricka mycket vatten, ut och springa och lägga mig i tid! Ska skärpa mig lite nu!
Nog om detta! Gjorde det mesta klart på ljuskronan igår, lite kvar nu bara men har försökt få tag på några prismor att hänga i men får väl kroka på några när jag hittar, ni kommer förstå varför det tar lite tid när den är klar :-) sen vill jag göra två till, bara stommar. Då kan jag klä dem med mossa och grenar på vintern och blommor på sommaren. Är så smidigt att klä när det är hål i. Ska fota lite i helgen, förhoppningsvis färdig ljuskrona, nya brudkronan osv, ska passa på medans det är ljust. Sen har jag lovat stora tjejen att vi ska bygga en koja, alltså en bestående av grenar mot ett träd. De har lärt sig vad man ska göra om man går vilse i skogen av världens bästa dagmamma så då passar det bra med lite praktik!
Kram på er så länge! / Tess

2 kommentarer:

  1. hej svejs...hamnade här genom en annan blogg.Har läst din blogg liteoch vi har 2 saker gemensaag och ta provermti alla fall hehe...Jag har precis också gjort en ljuskorna och är otroligt trött.Skämt åsido jag ska till dr på måndag ochta prover.Du är Välkommen in till min blogg omdu har tid och lust.Ville bara göra ett avtruyck....kram.....

    SvaraRadera
  2. sorry för min dator,den lever tydligen ett eget liv idag...

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!