4 nov. 2009

Present regn!

Söta och snälla grannarna kom hem från en tripp till USA idag och bjussade på kaffe och bullar och ett fång presenter!
Jag fick mina första crocs, fantastiskt lätta och sköna, men det vet väl redan hela sverige.



Nya fina "ballerina" crocs med musse hål till tjejerna som växt ur de söta som grannarna köpte förra gången de var i USA, ja vi har VÄRLDENS GOASTE GRANNAR!
Samt fina detaljrika prinsessor, behöver jag ens beskriva hur MINA små prinsessor såg ut när de fick syn på dem!

OCH fina kritor!!! Nu blir det inga julklappar i år, hihi!

Och påsarna var förstås viktiga att spara, tyckte stora tjejen ;-)



Vad hade vi gjort för att förtjäna allt detta då? Mja, vi passade visserligen deras söta katter men det gör såklart jag och tjejerna mer än gärna ;-) Så de är helt enkelt bara otroligt generösa och gulliga som ALLA våra grannar, vi har världens bästa grannskap!!!
Kram på er alla! Och lev livet! /tess

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka gulliga grannar ni har. Vi har tyvärr inga grannar mer än rådjur, vildsvin och rävar. Det kan kännas lite tråkigt ibland. Ha det bra Kram Aydan

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!