29 nov. 2009

Virkad krage

Mycket virkat har det blivit på sistone, men jag blir lätt lite besatt när jag börjat med något nytt.
Nu är det denna krage pågång, som ni ser har jag inte virkat fast blomman ännu, sitter bara nålad.

Har varit en superfin helg med mycket socialt och trevligt. Mysigt att ha mamma på besök och bröllopet/dopet var superfint, blir alltid lite rörd och blödig vid bröllop men det hör ju till! Vi lämnade dock festligheterna tidigt eftersom vi hade de små med.

Har även hunnit med lite praktiska saker och har flyttat ut allt pyssel till mitt pysselrum, hihi! Hade börjat svämma över här inne igen, så det var skönt att få ut allt och ha det ordnat på ett och samma ställe där jag kan lämna det framme när det blir dags att gå och knoppa.

Kram på er alla!/Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!