27 nov. 2009

Dramatik i vår fabrik!

Hejsan alla fina!
Har haft en skräp vecka! Lilla tjejen klättrade hos dagmamman föll och tuppade av, jag dog nästan när hon berättade det för mig!!! Hua! Gick ut i beckmörker och regn, på skakiga ben, med tjejerna till bilen, la ur handbromsen och började rulla bakåt för att köra hem...Donk!!! Va i hela??? Tror ni inte att jag backade in i en annan mammas sida!!!! Noooo!!! Jag var fortfarande skärrad över min lilla " bebis" och rusade ut ur bilen just som ägarinnan kommer ut från dagmamman. Men hon var cool lugn och super snäll och söt, kanske såg att nervsammanbrottet var nära! Sagt och gjort, var dit igår och skrev pappren och de var såå söta och gulliga trots att jag "pajat" deras bil...Nåja, någon gång ska vara den första!

Men imorgon kommer min lilla mamma och hennes man på morgonen och hälsar på!!! Ska bli så kul, vi ses bara några gånger per år eftersom de inte bor i sverige.

Sen har jag fått hedersuppdraget att sminka min goda vän som gifter sig imorgon, Ska bli så kul!

Har inte hunnit fota något pyssel i veckan men ska försöka klämma in det på söndag, någonstans mellan pyntandet :-)

kram på er alla sötisar! / Tess

1 kommentar:

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!