3 jan. 2010

Aftonväska!

Senaste pysslet blev en aftonväska av....bilbälten! Hihi, blev dock bättre än jag hade räknat med så jag ska nog försöka knåpa ihop några stora också, tåligare väska får man leta efter!

Framsidan
Inget foder eller lås ännu men det kommer!
Jättemysigt med tjejkvällen hos väninnan! Träffade lite nya människor vilket alltid är trevligt!
Idag var det lite väl kyligt för bygge så vi åkte iväg och handlade varma sockar, jackor, kängor osv. Härligt! Avrundade med...håll i hatten, en fika i STAN!!!
Minns inte ens när vi var inne och fikade hela familjen i stan, mys!
Nu ska vi iväg till vänner på lite myskväll och gosa med deras lilltjej!

14 kommentarer:

  1. Det var läcker, tänk en större bag den måste vara hur hållbar som helst.
    Vad får du allt ifrån.
    kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja... bilbälten.. det hade jag aldrig i min vildaste fantasi kommit på.. coolt. Fika med familjen är inget man är bortskämd med. Ha det gott Kram Aydan

    SvaraRadera
  3. Schysst väska :) Jag har spanat på färdiga väskor av bilbälten en del, men de brukar vara lite väl dyra. Så att göra själv vore ju kul! Var fick du tag på själva bilbältena?

    SvaraRadera
  4. WOW Bilbälten var får du allt ifrån.Läckert.Fika på stan med familjen är ju inte vardagsmat precis.Mysigt.Ha nu en mysig tjejkväll och en bra start på nya veckan.Vinterkram Rita.

    SvaraRadera
  5. Tack för dina fina ord hos mig, de värmer gott!

    Här kan du få inspiration till fler väskor:
    http://www.seatbeltbags.com/ ;)

    SvaraRadera
  6. Wow så läckert!

    Spännande med din butik.

    *♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

    Kram Maud

    SvaraRadera
  7. Oj, oj vad duktig och pysslig du är! Sådär många idéer skulle man ha, och vara lika begåvad på att få ihop det också.
    Ert nya hus ser fantastiskt ut. Ett riktigt drömhus. Förstår om du längtar efter att få flytta in.
    Kram, Karin

    SvaraRadera
  8. Hejsan, har aldrig varit här hos dig förrut..men du visar så mycket fint här...kaninburen tex helt underbar å jättefina smycken gör du också...så kul. Säljer du något av det du gör? Hör gärna av dig..kram kat

    SvaraRadera
  9. Men oh, vad roligt att du hittade till mig för jag är jätteglad att jag hittade till dig! =O)Hur duktig och kreativ är du???? Helt fantastiskt... kan inte förstå hur du kan få ihop pysslandet, husbygget och familjen på det sättet! Jag tycker att jag knappt hinner med bloggandet! ;O)Och vilket vackert hus ni ser ut att bygga!!!! Gäststugan är verkligen en sötnos också!Älskar ditt pyssel och fina smycken! Hit kommer jag tillbaka... jag länkar dig! Kramis!

    SvaraRadera
  10. Tack för för att du kikade i hos mig :) Vilken cool väska. En riktigt häftig idé måste jag säga. Fin blogg du har. Tänkte kika lite till :) Ha en fin dag! Kramar från Emilia

    SvaraRadera
  11. Åå, vilken cool väska! Blev ju hur snygg som helst... Häftig idé också!
    Kraaaam Alice ♥

    SvaraRadera
  12. Vilken toppenidé, väska av bilbälten. Och snyggt blev det också, passar fint till den lilla svarta. Tror vi har lejon här i Narnia-skogen, hästen hade hela tiden koll mot skogen. Något rörde sig runt oss hela tiden...
    Ha en mysig kväll vännen
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Hur gjorde du denna.. Har kikat lite på sådana väskor förutmen deär så dyra... Har du lust att dela med dig av "arbetsgången"...;) Den var verkligen urläcker...!!

    Kram Anne

    SvaraRadera
  14. Nämen...vad är du för en fingerflink flicka? Sömmerska, plåtslagare, silver/guldsmed, designare, formgivare...vah???!!!

    Du gör ju allt av ingenting!

    En stor kram till världens duktigaste, påhittigaste Tess!!!!!!

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!