17 dec. 2009

Julklapp till barnen!

Hej alla sötisar!
Vad jag blev glad över alla fina kommentarer för senaste inlägget, ni är för snälla!
För er som undrar har jag ingen försäljning ännu men tänkte börja med det efter jul, när alla har handlat julklappar för hela sparkapitalet,haha!
Jag har inte legat på latsidan ,har helt enkelt inte hunnit skriva här, utan pysslat på, handlat julklappar osv.
Senaste pysslet är en ny kaninbur efter som den lilla hårbollen flyttat in över vintern och trängs med oss i vår lilla stuga!
Sen har det förstås blivit fler smycken, ljuskronan ska fotas och ikväll ska vi börja göra iordning ett skruttigt dockskåp som jag köpt på loppis i somras och sedan glömt av. Men nu mindes vi den och har bestämmt att vi ska göra iordning det till julafton, hihi!
Bilder på kaninbur de lux kommer ikväll!
Kram på er!/ Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!