9 dec. 2009

Virkat och rolig kalender!

Den här roliga adventskalendern fick tjejerna av min mamma förra året. Jag gick nog igång mest av alla, precis samma färger som jag tänk ha i tjejernas rum när huset blir klart!
Och så har den ju formen av ett hus, gulligt!

Nu har det pysslats mycket men inte hunnits med att fotografera, men här iaf en suddig bild på en sjal jag virkade förra veckan, ligger lite rynkigt och snett och mörkt var det, men nu börjar ni väl bli vana, haha! En liten ros på axeln såklart! Nu ska jag sätta på mössa och tjocka kläder och gå ut och pyssla! kram på er!/tess




1 kommentar:

  1. Vilken rolig kalender! En sådan med lite roliga små presenter eller smaskigt godis att gömma i, hade mina gullungar älskat!

    Tack för mailet, jag vill verkligen komma igång med min virkning, så det var uppskattat. Svärmor är duktig hon med så har jag problem har jag nu två stycken att vända mig till :)

    Du gör alltid så fina kreationer!

    Kram kram

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!