6 dec. 2009

Ny krage!

Suddisudd, nu har jag fotat i mörkret igen och hittat på "mörkerläges knappen", hrm, ska nog ha stativ om man ska få bra bilder med den ;-)
Denna lilla krage har jag virkat till mig själv, söt till kappan, blir nog lite svarta pärlor i blommorna också!
Har haft full rulle här i helgen och gick ut hårt med att äntligen få mig och tjejerna vaccinerade mot "baconfebern". Kände mig rätt kaxig när jag inte hade några symptom över huvudtaget på hela dagen, var till ikea, hade stora tjejens kompis här, fixade middag och sen kom det!!! Pang! Kände mig totalt manglad och trött. Vaknade imorse och kände mig som "roadkill", men nu börjar det släppa. Tjejerna har dock varit pigga och glada och det är ju huvudsaken!
Blev bjudna på middag ikväll av några grannar som vi inte hunnit umgås så mycket med, supertrevligt och gott! De har en tjej som är nästan jämngammal med vår stora så det var fullt ös, kul om de kan leka lite. Lillan hänger på och håller jämna steg!

Har pysslat lite med smycken igen också, ska försöka fota i veckan, förmodlingen i mörkret då med, hihi! Men ska låta bli mörkerläges knappen då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!