28 dec. 2009

Örhängen!

Örhängen jag knåpad ihop innan julen, har en hel drös, alla olika, men det var bara dessa jag hade fotat och redan lagt in på datorn!

Men nu är det förstås nya saker på G!


Tillbaka till verkligheten igen!
Julen var härlig men det kändes ändå ganska skönt att kliva upp imorse och åka till jobbet, lite vardag.
Igår hade vi så gott som hela tjocka släkten hemma i vår lilla stuga, finns det hjärterum...
Träffade ju min bror också för första gången på tolv år, fyllde på mitt hjärta till bredden! Jag hade tänk åka och träffa honom en sista gång ikväll innan han åker iväg imorgon eftersom vi inte hunnit prata så mycket som jag hade önskat men eftersom det var blixthalka fick jag lov att avstå. Men nu hoppas jag att vi kan ses snart igen, det finns ju flyg!
Kram på er allihop, nu ska jag ta itu med lite städning här hemma!/ Tess

6 kommentarer:

  1. vad läckra örhängen och kul med din bror,
    kram lena

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Jag jobbade lite igår också, hade mina små barn med men då får man inte mycket gjort! Hehe

    Åh vad glad jag blir att du äntligen fick träffa din bror och att det gick så bra *ler* Hoppas ni kunde ses en gång till innan han åkte!

    Själv har jag en helbror och 2 halvsyskon, men i och med att min kontakt med pappa inte är så bra så träffar jag inte halvsyskonen så ofta som jag egentligen önskat. Men man får se upp så inte 12 år passerar förbi, för åren går ju så fort!

    Himla söta och enkla öronhängen du gjort, gillade de med rosetterna! :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Fina smycken du gör! Förstår din känsla att få mer tid med din bror och det kanske går att ordna längre fram. Datorn är ett bra verktyg att minska avståndet mellan varandra och delge varandra vardagslivet och tankar. Ha en skön dag! Marie

    SvaraRadera
  4. Så fina örhängen du gjort, väcker vill-ha-begäret.. ;)

    Gott Nytt År till dig från mig.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  5. Superfina smycken :-)
    Gott nytt år vännen! ♥
    Kraaam Alice

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!