4 dec. 2009

Ljuvliga praliner, vedspis och glada nyheter!





Mmmm, i lördags när min vännina gifte sig fick jag en påse med dessa ljuva praliner som tack för hjälpen! Hann precis fota de här sista fyra innan de gick åt.

Min älskade, duktiga karl här hemma har talat sig varm om att ha en vedspis i köket. Jag har varit tveksam, helt enkelt för att jag varit rädd att det ska inkräkta på min möjlighet att ha gå-in-skafferi som jag kallar det:-)
Nu ser det dock ut som att vi kan snida till det så vi får in både och! Jippe! Men vi har inte funderat klart riktigt ännu men det börjar bli dax att spika det snart!

Jag har en jämngammal bror som jag bara har träffat 2 ggr i mitt liv. Nu på senare år har vi dock haft kontakt via mail, msn och SMS men i mellandagarna kommer han hit!!!!! Jag är så spänd på att få träffa honom, ska bli så kul! Vi får nog tala engelska dock för han talar inte svenska, nervöst!

Kram på er alla fina! / Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!