20 dec. 2009

Ljuskronan och crème de la crème!


Ni som har hängt med vet ju att jag började med en ljuskrona för några veckor sedan, här är en till sneak peak! Har inte kunnat bestämma mig för hur jag skulle göra med den, lite blommor har jag iaf gjort, här hänger den och skäms över att aldrig få bli klar, haha! Men ikväll tänker jag nog ta in den! Var stora, vackra frostflingor på den som jag försökte fota men de försvann när jag kom och flåsade på den med kameran!



Måste bara visa en underbar kräm (det var den fina burken som fångade mitt intresse) som jag smörjer in mig med nu, doftar ljuvligt!
Kram på er allesammans! / Tess

2 kommentarer:

  1. Vilken fin ljuskrona! Och vilken sööt burk.
    jag önskar dig en riktigt God Jul!
    kraaam alice ♥

    SvaraRadera
  2. Så kan det vara, vissa saker åket undand en tid för att sedan väckas till liv och få den sista detaljen för att bli bra. Den ser i alla fall söt ut. GOD JUL! Marie

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!