18 okt. 2009

Jul, jul, strålande jul!

Inte jul riktigt ännu jag vet men man måste få tjuvstarta lite!

Älskar kransar och det är så roligt att göra, man bara tar vad man än gillar, är så sugen på att göra kransar i roliga färgblandningar till barnens rum (det är där alla galna saker kommer hamna och vart de stackar barnen ska få plats, det undrar jag) kanske röd/ljusblå eller röd/rosa eller grönt i olika nyanser, kanske gjord av leksaker, godis eller, eller...

Jag gillar ju att göra saker alldeles för stort, denna är nog typ 50cm i diameter, hihi!
Mången kula fick sätta livet till!

Hade en timme till godo när stora tjejen var på söndags aktivitet idag och körde förbi söta Lena, som har "lenas hantverk" och blev bjussad på kaffe, hon är så go och de har så mysigt hos sig. Katterna var helt underbara, stora! I LIKE!!! Tack söta Lena!
Men sen hoppade jag i blåkläderna igen , burit säckar med bruk, och donat, inget glamoröst men jag gillar det! Kommer vara en så härlig känsla att minnas tillbaka när huset är klart! när det nu blir ;-)
Kram på er och go` kväll! /tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!