1 okt. 2009

smyckeshus!

Det här har jag pysslat med sista tiden, har gjort många fler saker, håller på och gör en STOR fågelbur nu men den är ännu inte klar.
Dessa går att få på beställning nu, maila mig vid intresse!
Ett litet hus/torn att hänga örhängen och halsbanden på, ordning och reda. Är en liten relief ingjuten i foten men kan nog vara svårt att se på denna bild, men det är en madonna i sin klassiska pose med handflatorna riktade framåt.
Denna fick en av våra goda vänner idag. Hoppas att hon får användning av den!
Två små som ännu inte fått sin fot.

En omålad. Gillar det rustika!


En omålad, en vit (den blev misslyckad och ska kaseras) och en svart. Dessa får ses som prototyper, inte exakt som jag vill ha dem ännu, ska göra en liten ändring till nästa gjutning.



Provade att göra en med "farstukvist".





En liten "låda" för mannens få hudvårdsprodukter, alltså raklödder och deo,hihi!





Blev sist men och minst en tidninghållare som jag så länge bara har hängt upp på badrumskroken, en väl tummad mysig tidning!
Måååååånga fler ideer på roliga saker i detta material finns, ska bara hinna pyssla ihop dem oxå, just nu är jag lite öm i fingrarna, hårt material det där nätet, phu!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!