8 okt. 2009

Noooooooooooooooooooooooo!

När jag kom hem från jobbet idag skulle jag lite snabbt fota denna bild med min nya fina mobil som jag fick förra tisdagen. Då kommer min minsta sötnos, ni vet hon som fuktskadade min förra mobil med dregel, och rycker mobilen ur min hand, tappar den ur sin lilla hand (stor och hal mobil) på gruset. Ett fall på 30cm var tydligen tillräckligt för att få en spricka över hela skärmen, stön! Tur att jag valde till försäkring, men ändå retligt. Hade inte ens hjärta att bli arg på lilla gullisen när man varit ifrån henne hela långa dagen, smällar mammor får ta när de skaffar ny mobil med glas front.
Har två stora fina rosmarins buskar, de börjar se bra ledsna ut nu, som ni kan se, måste in för vinter förvaring, funderar på om jag ska ställa upp en av dem på sovloftet, de doftar underbart men är lite platskrävande. Just det vi saknar än så länge....plats! Men snart så!
Har försökt lägga in en besöksräknare från site meter, men får det inte att fungera? Knaseri! Gör som det står, but noooo! Får kalla in min goda vän och dataexpert tror jag, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!