15 okt. 2009

Lådan/Smyckeskrinet är klart!

Så här fint ser det ut i röran av mejslar, saxar och tygsnuttar....

...med en bit av det gamla tyget framför, synd att jag inte hade kort på hur den såg ut innan, skruttig var bara förnamnet...
...beslaget sitter inte fast ännu, behöver mer mini, mini, mini nubb...

...fina hörnbeslag, lite snickarglädje mönster nästan...

...tja, vad ska jag säga om insidan, jag tog det jag hade hemma. Är det något jag har lärt mig så är det att när man väl satt igång så är det bara att köra på och inte börja tänka för länge på struntsaker ;-) Man tar det man har! Nu ser det dock ut som att jag blir tvungen att köpa lite ryska kronjuveler att matcha med, ser bra futtigt ut med mina små örhängen däri...

....över lag är jag nöjd! Men nu är jag super trött och ska "nanna kudde", börjar ju sju imorgon också, men då är det iaf fredag, jippie! I LOVE FREDAG!!!!
Nu har jag äntligen förstått varför alla mina inlägg fått så knasiga tider, var tydligen inställd på "stillahavs tid", hihihi, inget är dock stilla här så nu är jag inställd på stockholm!
Har ju pysslat lite smycken igår och idag också men det tar vi imorgon, natti natt och kram på er!/ tess





1 kommentar:

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!