31 okt. 2009

Krans och stort "hus"

Blev en liten krans med de sista rönnbären till eftermiddagens gravbesök.
Så vacker var det med alla ljusen på kyrkogården, otroligt stämningsfullt och fint.
Oooops, fick visst med en liten bil med på bilden!


Kransen ligger på ett lite större av mina hus, detta hus ska få stå över salladen nästa år i landet för att skydda den från hungriga rådjur.
Imorgon blir det litet kalas med familjen för minstingen som fyllt två år i veckan!!!
Hade tänkt baka i vår lilla, lilla ugn som vi fått av snälla grannar, en bänkugn men där har bakats mången tårta! Till och med en bröllopstårta i somras till en kompis! Nu har dock tiden inte räckt till så det får nog bli köpt botten...men det ska nog gå att svänga till så det blir smarrigt!
Ska försöka komma ihåg kameran!
Nu ska jag ut och klappa ihop det sista för kvällen, sen har jag pysslat lite med nya smycken, hihi, men lite hemligt ännu, hihi, nädå men vill få några klara innan jag lägger ut bilderna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!