17 okt. 2009

Min nya förälskelse!

Åh, hon är så fin!
Var på loppis i stan idag med bästisen och såg denna vackra donna på lååååångt håll och var nästan rädd att någon skulle norpa henne innan jag hann fram, hihi!. Är ett STORT kolorerat fotografi och med ram så mäter hon kanske 50cm på bredden och 75cm på höjden! Är så glad!!!
Var inte överförtjust i ramen dock men hade en annan ram som jag provade att flytta över henne i, men ville ha med det vackra och lite korniga gamla glaset. Det var ½cm för stort för min andra ram så jag nubbade tillbaka henne igen i samma ram som innan. Hon kanske får sitta kvar där ändå, börjar gilla den nu!
Kram på er alla glada! /tess

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad kul att du kikade in hos mig. Vilket underbart hus ni håller på att bygga. Ibland ångrar jag mig att vi inte byggde istället för att köpa ett gammalt hus, men bara ibland... när armarna skriker av smärta och inte orkar fixa mer. Jag älskar gamla hus men det är mycket jobb. Ni kommer verkligen att få ett drömhus. Jag lägger till dig i min lilla lista så jag lätt kan titta in hos dig snart igen. Ha det så bra Kram Aydan

    SvaraRadera

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!