22 okt. 2009

Kalasdax!

Övade på att göra rosor till min kompis bröllopstårta, blev dock kanderade pelargoner på den sen.
Jodå pelargoner är inte bara vackra, de går att äta oxå, vissa smakar citron eller kanel!


Snart är det dax för tårtkalas igen! Minstingen fyller 2år nästa vecka, åhhhh tiden går så fort, jag hinner inte med! Älskar kalas, då får man tillfälle att passa på och "pyssla" till det lite. När minstingen fyllde ett gjorde jag mini tårtor bland annat, roligt med mat och bak! Speciellet till roliga tillfällen!
Men blir nog inget super kalas för lilla, man får inte in så mycket ungar på 22kvm, hihi! Tur att stora tjejen fyller år i början av sommaren, då hade vi kalas ute!

Tårtan ovan gjorde jag till något annat tårt-ätar-tillfälle, minns dock inte vilket men jag hade tydligen fotat iaf för en gångs skull, med gamla mobilen förstås :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, tack! Blir så glad att du tar dig tid att kommentera hos mig!